my-practice.gr

From the blog

MyPractice On Line

Η πρακτική στην yoga συνεχίζεται όλο το καλοκαίρι μέσω zoom.us με -20% σε όλα τα τμήματα.

Κλειστά τμήματα 2-4 ατόμων θα γίνονται τον Ιούλιο και τον Αύγουστο ως ιδιαίτερα/ημιδιαίτερα μαθήματα.

Η Yoga, η Pranayama (τεχνικές αναπνοής) και η Savasana (βαθιά χαλάρωση) που αποτελούν την πρακτική ενός ολοκληρωμένου μαθήματος μας προσφέρουν γερό, ανοσοποιητικό σύστημα, πλήρη οξυγόνωση όλου του οργανισμού, δυνατό και ευλύγιστο σώμα, ήρεμο και γαλήνιο νου.

Αυτή την κρίσιμη περίοδο με όσα βιώνει και καλείται να αντιμετωπίσει η ανθρωπότητα συλλογικά, διατηρούμε την υγεία σε σώμα και νου αφού η μέθοδος της Yoga επιδρά σε σωματικό, συναισθηματικό, νοητικό και ψυχικό επίπεδο.

Οφέλη της πρακτικής στην γιόγκα, στις τεχνικές αναπνοής και στην βαθιά χαλάρωση:

~ Εξομαλύνει τις σωματικές και νοητικές εντάσεις, διώχνει το άγχος και το στρες, εξισορροπεί συναισθηματικά και νοητικά ελέγχοντας το αυτόνομο νευρικό σύστημα.

~ Θεραπεύει ισχυαλγίες, δισκοκήλες, πόνους στον αυχένα, την πλάτη, τη μέση, τα ισχύα και τα γόνατα.

~ Βελτιώνει της κυκλοφορία του αίματος, τη λειτουργία της καρδιάς και των πνευμόνων.

~ Χαλαρώνει βαθιά το σώμα και τον νου.

~ Βελτιώνει την αναπνευστική ικανότητα.

~ Βελτιώνει την ικανότητα αυτοθεραπείας.

~ Εξισορροπεί το αυτόνομο νευρικό σύστημα.

~ Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.

~ Βελτιώνει την διάθεση και δημιουργεί θετικά συναισθήματα.